• تاریخ انتشار : 1402/10/16 - 08:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 229
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تجلیل از پزشکان بازنشسته سال 1401 بیمارستان ضیائیان برگزار شد

رئیس بیمارستان در مراسم تجلیل از بازنشستگان پزشک در بیمارستان ضیائیان بازنشستگی را فصل تازه ای از حیات و آغازی برای زندگی دیگر برای آن ها خواند و گفت خوشحالم از این که همکاران یک مرحله دیگر از زندگی را با موفقیت و به سلامت پشت سر گذاشته اند و اندوه گینم برای اینکه دیگر آن ها را در کنار خود ندارم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، مراسم تجلیل از پزشکان بازنشسته سال 1401 بیمارستان ضیائیان با حضور دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس، دکتر محمدسعید طاهری معاون درمان و جمعی از پزشکان و مسئولان روز پنج شنبه 14 دی 1402 در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.
رئیس بیمارستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: هر وقت همکاری بازنشسته می شود دو حس متفاوت در بنده به وجود می آید، اول اینکه خوشحال می شوم می بینم همکاران یک مرحله دیگر از زندگی را با موفقیت و به سلامت پشت سر گذاشته اند و دیگری حس اندوه گین شدنم برای اینکه دیگر شما همکاران عزیزم را در کنار خود ندارم و جا دارد از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه ای که در طول مدت خدمت خود خالصانه انجام دادید تشکر و قدردانی کنم.
ایشان در پایان سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت مفتخر شدن پزشکان به درجه بازنشستگی، این مهم را فصل تازه ای از حیات و آغازی برای زندگی دیگر برای آن ها خواند. 
در ادامه پزشکان از دوران خدمت خود و همچنین خاطرات تلخ و شیرین آن سخن گفتند.
در پایان مراسم از پزشکان بازنشسته با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مناسبت ها,حوزه ریاست,معاونت درمان
  • کد خبر : 255761
مهدی صدفی
تهیه کننده

مهدی صدفی